HomeEvenementenConferentie supporting health by technology

Conferentie supporting health by technology

Het Center for eHealth & Wellbeing Research van de Universiteit Twente presenteert met trots, in samenwerking met het Universitair Medisch Centrum Groningen, de 8e editie van de succesvolle ‘Supporting Health by Technology’ congres reeks.

Het congres is interactief; vooruitgang in de ontwikkeling van eHealth interventies worden gedemonstreerd en bediscussieerd en nieuwe methoden en modellen voor gedragsverandering met behulp van monitorende technologie worden geïntroduceerd. Deelnemers krijgen ruimschoots de mogelijkheid om collega’s uit onderzoek, gezondheidszorg, beleid en innovatieve bedrijvigheid te ontmoeten.

Met (inter)nationale keynote presentaties van Eric Hekler (Crossing the chasms in eHealth; Aligning processes and motivations across sectors, disciplines and professionals and patients) van de University of California en Anna Pohlmeyer (Brave new tech) van de Delft University of Technology, belooft het congres wederom een leerzame ervaring te worden.

Meldt u hier aan voor dit (Engelstalige) congres op 1 juni 2018 in Enschede om uw netwerk te verbreden en uw kennis te verdiepen.

Wilt u niets missen? Houdt u dan vooral onze website (www.healthbytech.com) en Twitter (@HealthByTech) in de gaten!