De centrale verkiezingscommissie, bestaande uit vertegenwoordigers van verschillende faculteiten, diensten en de griffie van de Universiteitsraad, kwam op 9 januari dit jaar voor het eerst bijeen. Tijdens deze vergadering werden onder andere het tijdschema van de verkiezingen vastgesteld en werden een voorzitter en secretaris uit de commissie benoemd.
De eerstvolgende bijeenkomst staat gepland op 14 maart aanstaande, waarin het kiezersregister als agendapunt ter vaststelling staat. Dit register zal ter inzage liggen tot 21 maart bij de griffie van de Universiteitsraad. Het is belangrijk op te merken dat de bijeenkomsten van het stembureau openbaar zijn, en alle genomen besluiten zullen worden gepubliceerd op de website.
Contactpersonen per faculteit of dienst:
- Irena Olde Engberink (UT - Griffie URaad) Voorzitter
- Anneke Kolhoop (UT-TNW) secretaris
- Stefan Kooij (UT-TNW)
- Myriam Fahner (UT-ITC)
- Karin de Boer-Dirksen (UT-ET)
- Dirk de Groot (UT-EEMCS)
- Céline Heijnen (UT-EEMCS)
- Astrid de Graaf (UT-MC)
- Rik Reussing (UT-BMS)
- Reinoud Joosten (UT-BMS)
- Willemijn Eendebak (UT-CES)
Belangrijk om te vermelden is dat de decentrale kiescommissies van de faculteiten en de diensten niet direct worden afgeschaft. Deze blijven een essentieel onderdeel het decentrale verkiezingsproces.