Express post

Language:
NL

Expreszendingen

De kosten voor expreszendingen zijn de afgelopen jaren sterk gestegen. Daarom worden alle zendingen voortaan standaard zonder expres verzonden.

In uitzonderlijke gevallen kan een expreszending nog steeds nodig zijn, bijvoorbeeld bij een dringende levering of een zending met hoge waarde. In dat geval geldt het volgende:

  • U levert het pakket zelf aan bij de postkamer (Dienstweg 1).
  • Gebruik hiervoor het expresformulier dat u [hieronder kunt downloaden].
  • Vul het formulier digitaal in, print het uit op A4 en lever het los bij het pakket in (bijvoorbeeld met een paperclip of plakbandje).
  • Het indienen van expreszendingen via de Servicedesk is niet meer mogelijk.

Let op: als u het pakket voor 14.00 uur aanlevert bij de centrale postkamer, wordt het dezelfde dag nog geregistreerd en opgehaald door de vervoerder.

Adressering bij documenten

Vermeld altijd duidelijk op de envelop of doos:

  • Uw eigen adresgegevens in de linkerbovenhoek.
  • Het volledige afleveradres (let op: geen postbusnummers).

HS-code

Voor internationale zendingen kan een HS-code nodig zijn. Gebruik hiervoor de ✨ HS-code suggestie tool

Express sending form

My favourites

About Favourites
Use the Bookmark this page button on Service Portal pages to add that page to the My Favourites section. To add web applications, use the star icon in the webapplication list. To add pages outside the Service Portal, use the Add custom bookmark button above. Add your favourite apps to your bookmarks by using the favourite button.

The My Organisation section shows mandatory bookmarks for your your main unit.

Please wait a moment...