Interne post wordt alleen bezorgd op de campus en in het gebouw ITC. Poststukken voor de vestiging Friesland en alle overige bestemmingen moeten via externe post verstuurd worden.
Aanbieden van post
Voor interne post kunt u gebruik maken van de UT-enveloppen voor interne post, maar ook andere enveloppen en verpakkingen zijn toegestaan. De enveloppen voor interne post binnen de UT kunnen (zonder kosten) verkregen worden bij de Centrale Postkamer. Interne post dient u bij de Servicedesk aan te bieden; zij zorgen voor verdere verzending.
Om onnodige vertraging te voorkomen verzoeken wij u om de adresgegevens zo volledig mogelijk in te vullen:
- Naam
- Gebouw
- Eventueel de faculteit of dienst
- Datum van verzending
- Naam en gebouw van afzender
Richtlijnen bij het gebruik van UT-enveloppen voor interne post:
- Indien alle adresvakken gebruikt zijn: een nieuwe envelop gebruiken.
- Geen nietjes en/of plakband gebruiken om de envelop te sluiten.
Levertijd
Post wordt twee keer per dag op vaste postrondetijden bij uw gebouw opgehaald. Interne post wordt ook twee keer per dag verwerkt; deze wordt bij de eerstvolgende postronde bezorgd bij de betreffende Servicedesk en zij zorgen voor de uitsortering in de postvakjes.
Kosten
Aan het versturen van interne post en de UT-enveloppen voor interne post zijn geen kosten verbonden.
Verantwoordelijkheid
Deze dienst wordt uitgevoerd door de Centrale Postkamer van de afdeling Logistiek. De medewerkers van de Centrale Postkamer zijn in staat per mail en/of telefonisch uw vragen te beantwoorden.
Contact
De Centrale Postkamer bevindt zich in het gebouw ‘Garage’ (gebouwnummer 5) op de campus, adres: Dienstweg 10, 7522 ND Enschede. Het algemene postadres van de UT is: Postbus 217, 7500 AE Enschede.
De Centrale Postkamer is te bereiken op telefoonnummer: +31(0)53 - 489 2118 (tussen 08.00 - 16.00 uur) of per e-mail: maildepartment@utwente.nl.