Updates vanuit Student Services Contact Centre

Het Student Services Contact Centre is de plek waar je als student terecht kan met al je vragen. Ook helpen wij je met het regelen van allerlei zaken voor je studie. Zoek je informatie over het aanmelden en inschrijven voor een opleidingherinschrijvenuitschrijvencollegegeld, afwijkend tarief voor de pre-master, of je collegekaart? Of heb je vragen over het ophalen van documentenStudielink, een renteloze lening voor een laptopin- en uitschrijven van cursussen/modules (OSIRIS) en inschrijven voor deeltoetsen via Canvas of iets anders? Kortom: heb je een vraag neem dan contact met ons op.

Alleen beschikbaar via afspraak

Let op: Student Services Contact Centre is alleen geopend op afspraak. Zonder afspraak kunnen we je helaas niet helpen. Je kunt een afspraak maken via onze planner.

Vanwege de huidige COVID-19 situatie kunnen de openingstijden variëren. Onze openingstijden en locatie zijn te vinden op onze contactpagina.

Studentenkaart

Aan het begin van je studie heb je een studentenkaart ontvangen. Deze kaart is geldig totdat je je uitschrijft aan de Universiteit van Twente. Ben je begonnen met studeren in het academisch jaar 2019-2020 of daarvoor? Dan kun je de kaart die je afgelopen jaar hebt nog steeds gebruiken, tot het moment dat je je uitschrijft. Je zult geen nieuwe kaart ontvangen.

Ben je een eerstejaars student? Dan ontvang je een studentenkaart of hebt deze inmiddels ontvangen. Deze kaart kun je gebruiken totdat je je weer uitschrijft aan de Universiteit van Twente. Check onze website voor de te ondernemen stappen om een studentenkaart te ontvangen.