Service Portal

Aangepaste openingsijden afhaal ICT balie hardware

29 november 2021

In verband met de verscherpte Corona maatregelen zijn we genoodzaakt om de Servicedesk ICT balie te sluiten en proberen we met beperkte middelen onze dienstverlening toch zo goed mogelijk voort te zetten. We zijn natuurlijk telefonisch en via e-mail bereikbaar tijdens onze normale openingstijden.

Afhaalbalie hardware / medewerkerskaart en reparatieverzoeken op afspraak

Vanaf maandag 29 november is de Servicedesk ICT balie op afspraak beperkt open voor het afhalen van nieuwe hardware, medewerkerspassen en reparatieverzoeken. Elke werkdag is onze (tijdelijke) afhaalbalie in de toren van de Citadel geopend van 10.00 - 12.00 uur en van 13.00 - 15.00 uur. De balie van het Notebook Service Centre voor studenten blijft wel open tijdens reguliere openingstijden.

Wanneer je producten via de Selfservice Portal hebt besteld en deze wilt komen afhalen dan kan dat via de balie in de toren van de Citadel via de hoofdingang, op afspraak.

Al onze medewerkers houden zich aan de richtlijnen van het RIVM. En we gaan ervan uit dat jij dat ook doet.

  • Ben je verkouden of heb je (of je gezin/huishouden) griepklachten? Blijf dan sowieso thuis en verzet je afspraak. 
  • Heb je geen klachten, maar is je vraag niet urgent of kun je het digitaal regelen? Blijf dan ook thuis. 
  • Kom je bij onze locatie langs, dan snap je vast wel dat we even geen handen meer schudden en dat we wat meer afstand houden.
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar. Waar nodig vind je markeringen en richting aanwijzingen.
  • Ad-hoc computerhulp geven we op dit moment alleen telefonisch. 
  • Gelieve een mondkapje te dragen. Zonder mondkapje kunnen we je niet helpen.

Hardware

Om hardware op te halen, hebben we het volgende nodig:

  • Bestelnummer of de bevestigings e-mail
  • Je achternaam en m-nummer
  • Paspoort, rijbewijs, ID-kaart of medewerkerskaart (identificatie)

Medewerkerskaart

Om je medewerkerskaart op te halen, hebben we het volgende nodig:

  • Bevestigings e-mail (mag digitaal)
  • Paspoort, rijbewijs of ID-kaart (identificatie)

Omdat de helft van ons team thuiswerkt, is er minder capaciteit in de Citadel om collega’s te helpen. Het kan daarom wat langer duren dan je van ons gewend bent. We vragen hiervoor je begrip.

Servicedesk ICT, Library, ICT Services & Archive (LISA), Telephone: 053 489 5577, e-mail: servicedesk-ict@utwente.nl, website: www.utwente.nl/en/lisa


My bookmarks

Manage

Please wait a moment...