20 januari 2022
Language:
NL

Verbeterproces Proactis

We werken binnen onze universiteit sinds de zomer vorig jaar met Proactis voor het bestellen van producten en diensten. Hoewel de implementatie van Proactis vooruitgang betekent op vele gebieden van het bestellen-tot-betalen proces, zien we ook dat er nog genoeg te verbeteren valt. Om aan de slag te gaan met de verbeteringen hebben we een verbeterproces ontworpen. In dit bericht informeren we je hierover.

Update verbeterproces

Om dit proces goed te doorlopen hebben we een structuur opgezet met een gebruikersgroep, een adviesraad en een verbeterteam. De eerste bijeenkomsten van deze groepen hebben eind vorig jaar plaatsgevonden en we hebben de belangrijkste aandachtspunten bepaald om aan te werken, te weten:

  • het verbeteren van de informatievoorziening rondom orders;
  • het evalueren en eventueel bijstellen van het 3-way matching proces (matchen van facturen met bijbehorende orders en ontvangsten);
  • het verlichten van de workload van bestellers in het proces.

Vragen

Mocht jij vragen of (verbeter)suggesties hebben, dan horen we die graag via de Frontoffice P2P, bereikbaar per e-mail p2p@utwente.nl of via telefoonnummer 053-489 7676.


My favorites

About my favorites
Add your favorite apps to your bookmarks by using the favorite button

Please wait a moment...