HomeOnderwijsMasterUitreiking Honours’ pin en certificaat
Uitreiking Honours’ pin en certificaat

De studenten van het Research Honours Master programma 2015-2016 organiseerden op donderdag 30 juni de afsluitende bijeenkomst, de Apotheose, met een dag vol workshops door henzelf gegeven.

Groep 8 leerlingen leerden in een Science café setting over de studies van de studenten via testjes en demonstraties. De studenten zelf reflecteerden op de rol van intuïtie in het onderzoek en op hun eigen werk. Ook leerden ze hoe ze een goed idee tot een product kunnen ontwikkelen. Tevens presenteerden de studenten een informatief boekje over afgelopen jaar.

’s Avonds was de feestelijke afsluiting met een diner in de Vrijhof en de uitreiking van de Honours’ pin en het certificaat!

Voor meer info over het Research Honours programma, zie https://www.utwente.nl/excellentie/en/honours-msc/research-honours/

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)
Chat offline (info)