HomeOrganisatieNieuws & Events

Nieuws en events

Het belangrijkste nieuws van de Universiteit Twente is te vinden in ons nieuwsoverzicht. Hier lees je alles over baanbrekend onderzoek, talentvolle studenten en nog veel meer. Ook geven we eens per kwartaal een magazine uit.

Wat er allemaal te doen is op onze bruisende campus is te zien op de evenementenkalender. Belangrijke evenementen zijn onze academische plechtigheden, zoals afscheidsbijeenkomsten van hoogleraren, de Dies Natalis, Opening academisch jaar, oraties en promoties. Daarnaast organiseert de universiteit een aantal grote evenementen, zoals de Innovatielezing en een Open Huis. Bovendien biedt de Campus plaats aan vele grote studentenfeesten en -evenementen als CreaTe Tomorrow, de Batavierenrace, Green Vibrations en nog veel meer.

Meer informatie voor vertegenwoordigers van de media is te vinden onder Persinformatie.