Studentverkiezingen faculteitsraad TNW

Elk voorjaar organiseren we verkiezingen voor de faculteitsraad (FR) TNW. Als je deel wilt uitmaken van de FR TNW en je hebt zin om uitdagingen aan te gaan en kwaliteit na te streven, zoals het ondersteunen van de reputatie van de faculteit en het verbeteren van onze studie- en werkomgeving, nomineer jezelf dan!

Nominatietermijn: woensdag 17 april tot 17.00 uur

Door het roulatieproces van de FR verlaten elk jaar een paar leden de FR en komen hun posities vrij. Op dit moment zijn we op zoek naar STUDENTEN die interesse hebben in zaken op facultaire en universiteitsbrede schaal. Ervaring in een andere raad of bestuur is handig, maar niet vereist.

Als lid van de FR heb je elke 6 weken een vergadering met het faculteitsmanagementteam en tussen deze vergaderingen door vergader je twee keer met de FR. Dit betekent dat je ongeveer elke 2 weken een vergadering hebt. Je werk wordt gecompenseerd met een aanwezigheidsvergoeding voor 2024 (zie: Regeling vergoeding deelname).

Om je een idee te geven van de onderwerpen die onlangs op onze agenda stonden: internationalisering van de faculteit, nieuwbouw, het vaststellen van de Onderwijs- en Examenregeling en de strategie van de faculteit. Verder kijken we naar het jaarplan, de begroting van de faculteit en personeelszaken.

GEÏNTERESSEERD?

Heb je interesse om deel uit te maken van de FR en deel te nemen aan de beslissingen die worden genomen voor onze faculteit? Neem dan deel aan de aankomende verkiezingen door het online kandidaat-formulier in te vullen en aarzel niet om ons te benaderen met vragen. Voor meer informatie, zie FC | TNW-FC (utwente.nl).