UTAlumni NetwerkLet's keep in touch!

Blijf betrokken en inspireer de UT-community

Alumna Veerle Boon (COM & BA '16) gaf een presentatie op een carrière evenement van haar voormalige studievereniging

HET IS ONTZETTEND LEUK OM OP DEZE MANIER BETROKKEN TE BLIJVEN

De UT-community maken we samen. Wil jij een steentje bijdragen en een actieve bijdrage leveren aan de groei en bloei van de universiteit, haar campus en de community? Zie hieronder wat je zoal zou kunnen doen om studenten of mede-alumni te inspireren.

Inspireer studenten

Als alumnus met werkervaring kan je een belangrijke inspiratiebron zijn voor studenten en met jouw kennis en ervaring kun je op veel verschillende manieren studenten helpen. Bijvoorbeeld als gastspreker, gastdocent, contactpersoon voor stages of als mentor voor studenten of start-ups. Daarnaast kun je je aanmelden als mentor voor het UT Career Café. We zijn namelijk altijd op zoek naar alumni die het leuk vinden om hun ervaringen op het gebied van loopbaan en carrière te delen met UT-studenten in de eindfase van hun studie.

Inspireer studenten

Welke bijdrage ga jij leveren? Neem contact op met Hilde en bespreek samen hoe jij studenten op weg kan helpen!

Inspireer mede-alumni

Over de hele wereld inspireren alumni elkaar door evenementen te organiseren, te spreken op een van deze evenementen of deze evenementen te bezoeken. Hierdoor ontstaan interessante connecties en interessante inzichten. Sluit je daarom aan bij een alumnivereniging of alumnikring, of wordt vrijwilliger voor een van deze verenigingen.

Inspireer mede-alumni

Wil jij je inzetten voor jouw alumnivereniging of voor de alumnikring bij jou in de regio of wil je er wellicht één oprichten? Of zou je het leuk vinden om de alumni eens uit te nodigen voor een bezoek aan jouw bedrijf? Neem dan contact op met Magali of Diana en bespreek samen de mogelijkheden.

M. Coello Casian (Magali)
Alumni Officer
D. Dalenoord (Diana)
Alumni Officer

Steun UFonds Twente en Maak het verschil

Het Universiteitsfonds Twente maakt dankzij bijdragen van donateurs bijzondere voorzieningen mogelijk voor de Universiteit Twente en haar studenten. Word ook donateur en maak het verschil voor een ambitieuze student die dolgraag een semester in het buitenland wil studeren, of een onderzoeker die zo net dat essentiële instrument kan aanschaffen.

Steun UFonds Twente en maak het verschil

Benieuw hoe jij een bijdrage kan leveren aan het Universiteitsfonds Twente? Neem dan contact op met Josine en bespreek samen de mogelijkheden.

drs. J.E. Meerburg (Josine)
Fondsenwerver en relatiemanager