Open Dagen

Maart is alweer in zicht, de Open Dagen komen eraan! De Master Open Dag vindt plaats op donderdag 14 maart, gevolgd door de Bachelor Open Dagen op vrijdag 15 en zaterdag 16 maart.

Wist je dat er op deze dagen meer dan 10,000 geregistreerde bezoekers naar de Universiteit Twente komen om hun droomopleiding te vinden? Dus heb je een broer, zus, neef, buurjongen, teamgenoot of vriendin in 5 of 6 vwo die nog niet precies weet wat hij of zij wil gaan studeren? Stuur ze naar onze Open Dag!

Wonen ze nu niet bepaald ‘om de hoek’, dan is er nog altijd onze Online Open Dag, waar ze vanachter hun mobiele telefoon of laptop kennis kunnen maken met onze boeiende opleidingen, mooie campus, en enthousiaste studenten. Houd onze website in de gaten voor updates!

Mocht jij overigens nog steeds twijfelen over je masterkeuze, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom tijdens onze Master Open Dag. Kijk even op de website voor het complete programma.