UTDienstenCFMDuurzaamheidNieuws30 juli Nachtvlindernacht KNVV op Universiteit Twente

30 juli Nachtvlindernacht KNVV op Universiteit Twente

De Nederlandse Vereniging voor Veldbiologie (KNVV) organiseert op vrijdag 30 juli een Nachtvlindernacht op de campus van de Universiteit Twente. Van 21:15 tot 24:00 is iedereen welkom om samen met de kenners van de KNVV de nachtvlinders te spotten en inventariseren. Meedoen is gratis, een vrijwillige gift is welkom. Meer informatie is te vinden op de website van de KNVV.

De Nachtvlindernacht is onderdeel van een inventarisatie van de biodiversiteit op de campus, waar de KNVV op verzoek van het SEE-programma van de Universiteit Twente mee bezig is. Het resultaat van de inventarisatie wordt door de UT gebruikt als input om te kijken wat voor maatregelen nodig en nuttig zijn om de biodiversiteit op de campus in de toekomst in stand te houden of te vergroten. Daarnaast wil het SEE programma meer bekendheid geven aan wat er allemaal op de campus te zien is en interesse kweken van studenten en medewerkers om hierin actief te worden. Heb je interesse, neem dan contact op met de KNVV of mail naar sustainability@utwente.nl.