UTDienstenLISACybersafetyNieuwsOverzetten mailboxen UT 26-3/26-4-2018

Overzetten mailboxen UT 26-3/26-4-2018

In de periode van 26 maart tot en met 26 april worden de mailboxen en functionele mailboxen van de UT overgezet naar nieuwe servers. Tijdens deze overzetting kan er normaal gewerkt worden met alle mailprogramma's.

Hierbij het verzoek om Outlook en Outlook Web Access (OWA) connecties 's nachts af te sluiten om deze overzetting zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht Outlook open blijven staan, kan het zijn dat er een pop-up verschijnt met een verzoek Outlook te sluiten en weer op te starten. Wanneer deze actie uitgevoerd wordt, is de overzetting afgerond.

Wanneer de OWA verbinding open blijft staan, kan er een foutmelding optreden. Log opnieuw in met xs.utwente.nl/owa en bij gebruik van een Android toestel, leeg de cache.

NB: Wanneer agenda's of mailboxen gekoppeld zijn met collega's, kan het zijn dat de pop-up vaker ontvangen wordt, namelijk ook wanneer deze collega is overgezet.

Vragen of problemen tijdens het overzetten? Neem dan contact op met de Servicedesk ICT.

Servicedesk ICT, Library, ICT Services & Archive (LISA), telefoon: 053 489 5577, e-mail: servicedesk-ict@utwente.nl, website: www.utwente.nl/lisa

Faculteit ITC en Library, ICT Services & Archive (LISA) zijn inmiddels overgezet.