UTTechMedCHOIRNieuwsVacature PhD student Operations Management/Operations Research

Vacature PhD student Operations Management/Operations Research

Onderzoeksgroep CHOIR (Center for Healthcare Operations Improvement and Research) van de Universiteit Twente en TWB Thuiszorg met Aandacht zoeken per direct een PhD studentdie promotieonderzoek doet naar de logistieke organisatie in de zorg.

Het onderzoek heeft een praktijkgericht karakter. Hiervoor werk je samen met zowel onderzoekers vanuit CHOIR, als met bestuurs-en beleidsmedewerkers, planners, en zorgprofessionals van TWB en aanpalende organisaties. Hierbij word je begeleid door de wetenschappelijke staf van CHOIR.

Jouw taak is het opstellen en uitvoeren van een onderzoeksplan, waarvan procesanalyses, data-analyses, het ontwikkelen van prototypen voor procesverbeteri ngen, en het testen van deze prototypen in de praktijk, een onderdeel zijn. Je presenteert je plannen en (deel)resultaten voor de betrokken stakeholders en op nationale en internationale symposia en conferenties, en publiceert je onderzoeksresultaten in toonaangevende wetenschappelijke tijdschriften.

Meer informatie over deze vacature kun je hier vinden.