UTFaculteitenBMSNieuwsBMS - BKO Ceremonie (April 2024)

BMS - BKO Ceremonie (April 2024)

Op 17 april 2024 vierden we de prestaties van de nieuwste lichting BMS BKO-afgestudeerden. We zijn enorm trots op onze toegewijde docenten die kwalitatief hoogstaand en innovatief onderwijs leveren aan onze studenten. De volgende docenten hebben hun BKO-certificaat behaald:

•  Dr. Simon Schafheitle
  •  Dr. Alessio Trivella
  •  Dr Islam Bouzguenda
  •  Dr. Maren Behrensen
  •  Dr. Sopany Saing
  •  Dr. Marcos Machado
  •  Dr. Amin Asadi
  •  Dr. Barbara Kump
  •  Dr. Naomi Jacobs (niet aanwezig)
  •  Dr. Joschka Hüllmann (niet aanwezig)
  •  Dr. Adam Henschke (niet aanwezig)

We werden ook vergezeld door programmadirecteuren dr. Anna Bos-Nehles, dr. Michael Nagenborg, dr. Faizan Ahmed, dr. Eduardo Lalla en C.Veldhuis van CELT. Wij feliciteren de docenten nogmaals met deze mijlpaal!

Foto: (linksboven:) Dr. Alessio Trivella, Dr. Michael Nagenborg, Dr. Anna Bos-Nehles, Dr. Faizan Ahmed. (bovenste rij rechts:) Dr. Simon Schafheitle. (middelste rij links:) Dr. Sopany Saing, Dr. Islam Bouzguenda, Dr. Barbara Kump, Dr. Marcos Machado, Dr. Eduardo Lalla. (linksonder:) Dr. Maren Behrensen, Dr. Amin Asadi.