Week van de Duurzaamheid

SUSTAIN OUR WORLD, DESIGN YOUR FUTURE.

De Week van de Duurzaamheid is een jaarlijkse week vol leuke en educatieve evenementen, bedacht om deelnemers te inspireren duurzaamheid te omarmen. De week wordt georganiseerd door studenten en medewerkers van ROC van Twente, Saxion en de Universiteit Twente. Samen verzorgen ze activiteiten met het thema duurzaamheid. Deelnemers kunnen hier kennis opdoen over duurzaamheid, nieuwe onderwerpen ontdekken en oplossingen bedenken voor complexe uitdagingen op het gebied van duurzaamheid.

De Week van de Duurzaamheid 2023 vindt plaats van 27 november tot en met 1 december. Hieronder vind jealle evenementen die de UT organiseert. Kijk op de website van de Week van de Duurzaamheid voor meer informatie.

Kijk op de website van de Week van de Duurzaamheid!
ga naar de website

Aftermovie Week van de Duurzaamheid 2021