HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenReminder: Inschrijving UT Incentive Fund 2024 is nu mogelijk!

Reminder: Inschrijving UT Incentive Fund 2024 is nu mogelijk!

Het UT Incentive Fund is een door het OPUT en DE&I Team gefinancierd instrument gericht op het bevorderen van diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie van studenten en medewerkers op de UT. Het beschikbare budget per medewerkersaanvraag is maximaal € 10.000 en € 5.000 per studentenaanvraag. Je voorstel wordt beoordeeld door de DE&I Advisory Board in samenwerking met het DE&I Team. Financiering wordt toegekend aan voorstellen die ideeën het beste vertalen naar activiteiten, studies of projecten met de potentie om een duurzame impact te hebben op de UT als geheel, of binnen specifieke teams, afdelingen of faculteiten.

Wie kan een aanvraag indienen?
- UT-medewerkers en UT-studenten.
- Voorstellen kunnen als groep of individueel worden ingediend.
- De hoofdaanvrager moet een contract hebben bij de UT gedurende de looptijd van het hele project (een jaar). Als de hoofdaanvrager een student is, moet deze persoon beschikbaar zijn voor de duur van het project.

Dien je voorstel in vóór 30 april! Klik hier voor meer informatie over het UT Incentive Fund 2024 of download de brochure hieronder!