TNW's Voorjaarsschoonmaak evenement

Op dinsdag 26 maart 2024 organiseert de Faculty Club S&T de jaarlijkse voorjaars-schoonmaak op de campus. ONDER HET MOTTO 'WINNER, WINNER, LITTER BINNER' nemen wij onze verantwoordelijkheid voor DUURZAAMHEID EN EEN SCHONE campus.

Door samen te werken en ons bewust te zijn van het belang van een schone Campus, dragen we bij aan een positieve impact op het milieu. Met deze lente-schoonmaak willen we daarom het belang van duurzaamheid onderstrepen en tegelijkertijd een gezellige dag beleven met elkaar.

Tijdens de schoonmaak zullen we ons richten op het opruimen van afval op de Campus. We zullen zorgen voor afvalzakken, handschoenen en andere benodigdheden, zodat iedereen veilig en hygiënisch kan werken.

We roepen alle studenten, medewerkers en andere geïnteresseerden op om zich aan te melden voor deze lente-schoonmaak. Samen kunnen we een groot verschil maken en een duurzame toekomst bevorderen!

WE VERZAMELEN op dinsdag 26 maart OM 10.30 UUR BIJ DE SPORTKANTINE.