Updates Student Services Contact Centre

Heb je vragen over je studie aan de UT? Het Student Services Contact Centre is de plek waar je als student terecht kan met al je vragen over administratieve zaken. 

Hoe download je je bewijs van inschrijving in Osiris

Als bachelor of master student kun je zelf een verklaring van inschrijving downloaden in Osiris. De verklaring is te vinden onder “persoonlijke informatie” in Osiris. Dit document is al ondertekend door het hoofd van onze afdeling. 

Mocht dit document niet alle informatie bevatten die je nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Let op: als Exchange, Bijvak of KOM student kun je niet zelf een verklaring van inschrijving downloaden, neem in dat geval contact op met Student Services.

Hoe schrijf je je uit na je afstuderen

Wanneer je weet dat je geslaagd bent, kun je je meteen uitschrijven via Studielink. Je hoeft niet te wachten op de verwerking van je cijfers door BOZ. Uitschrijven kun je op elke dag van de maand doen, de uitschrijving zal dan ingaan per de eerste van de volgende maand. Alle regels met betrekking tot uitschrijving zijn te vinden op onze website.

Een In-Case-of-Emergency-adres toevoegen in OSIRIS

Beland je in een noodsituatie, dan is het belangrijk dat bevoegden van de UT contact kunnen zoeken met je contactpersonen. Het is belangrijk om in zo’n geval van nood een ICE-adres (In Case of Emergency) toe te voegen aan je OSIRIS Student profiel. Zorg er dus voor dat je dit adres snel toevoegt aan je profiel.

Hoe voeg je een ICE adres toe?

Dit doe je door op ‘Adres bijwerken’ te klikken en de ICE-adresgegevens in te vullen. Vergeet niet toestemming te geven voor het gebruik van het ICE-adres door 'Ja' aan te vinken en op 'Opslaan' te klikken. Meer informatie over toestemming kun je vinden in het privacy statement rondom ICE.

Kijk op deze webpagina voor de instructie van het uploaden en toevoegen van een een ICE-adres.

Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op.