HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWegwerkzaamheden fietsoversteek De Zul vanaf 14 februari

Wegwerkzaamheden fietsoversteek De Zul vanaf 14 februari

Vanaf maandag 14 februari start Lansink Wegenbouw met de wegwerkzaamheden aan fiestoversteek De Zul. In dit bericht lees je hier meer over. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van het project 30km-zone campus.

Wat gaat er gebeuren?

De kruising wordt omgebouwd naar een plateau. Dit betekent dat de volledige constructie wordt opgebroken en er nieuwe bestratingsmaterialen aangebracht gaan worden. Het plateau wordt met gele stenen verhoogd aangebracht om de veiligheid te vergroten. De werkzaamheden starten, mits de weersomstandigheden het toelaten, op maandag 14 februari en duren circa drie weken.

Aan de Zul en Dienstweg zitten een aantal panden, zoals de volgende UT gebouwen:
Garage (5), Paviljoen (6), Seinhuis (7), Hogedruklab (8), en NewMotion Charging Station.
Deze panden blijven bereikbaar. Maak gebruik van de Hallenweg en De Zul. Ons werkgebied (rood gearceerd), de aanrijroute (rode lijn) en de busroute (blauwe lijn) zijn hieronder in figuur 1 weergegeven:

Figuur 1: huidige situatie waarbij met rood de aanrijroute is aangegeven.

Heb je vragen over dit bericht, neem contact op met Andre de Brouwer.