HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWeek of Education 2024: meer dan 20 sessies waar je uit kunt kiezen!

Week of Education 2024: meer dan 20 sessies waar je uit kunt kiezen! Meld je aan en vier en ontdek het onderwijs aan de UT!

Ben jij klaar om jouw/ons onderwijs te vieren met collega’s van de UT? Benieuwd wie de docent van het jaar is? Zet dan alvast 10 tot en met 14 juni vast in je agenda. Dan vindt namelijk de Week of Education 2024 plaats op onze campus! Deze speciale week is gevuld met inspirerende activiteiten, workshops en sessies die zijn ontworpen om de prestaties en ontwikkelingen van onze onderwijscollega's op de UT onder de aandacht te brengen.

👟Thema: Going the extra mile!
🗓 Wanneer: 10-14 juni 2024
📍 Waar: Over de hele campus

Voor aanmelden, ontdek de sessies en meer informatie, zie ut.onl/eduweek! Zie je daar!