CuriousU Summer school 2021

Ervaar deze zomer het samenwerken en leren met (inter)nationale studenten op de UT campus! Dit jaar zal de CuriousU summer school online én op de campus plaatsvinden.

Ontdek nieuwe en relevante onderzoeksgebieden, zoals duurzaamheid, robotica en ondernemerschap of leer meer over het belang van mentale gezondheid. Stap uit je comfort zone, boost je cv en ervaar samenwerken in een internationale omgeving!

Als UT student ontvang je een hoge korting en betaal je 450 euro voor de totale 2 weken, dit is inclusief academische lessen, een (online) platform, activiteiten rondom je mentale welzijn, sport en games, eten en drinken (tijdens de offline week), inspirerende sprekers en meer! De kortingscode is te vinden in het inschrijfformulier.

Meer informatie vind je op de CuriousU website