HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAftermovie Online Open Dagen maart 2021: ìt's a wrap!

Aftermovie Online Open Dagen maart 2021: ìt's a wrap!

600 studenten en collega's die de afgelopen maanden hebben gewerkt aan de Online Open Dagen. Wat een rit! We hadden enkele wijzigingen in het programma aangebracht zodat onze toekomstige studenten alle informatie kregen om ze te helpen bij het maken van hun studiekeuze. Bezoekers hebben de universiteit beter leren kennen door de vele studiesessies, featured topics, live UTalks door student report, een remote student en natuurlijk door de live chats.

Teamwork is key

Met meer dan 3.000 online bezoekers, 740 unieke chatsessies en 51 inspirerende studiesessies was het evenement een groot succes. Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen bij de (live) presentaties of technische ondersteuning achter de schermen, of door nuttige antwoorden te geven aan bezoekers of te helpen bij de voorbereiding. Deze drie dagen bewijzen maar weer dat het organiseren van een evenement van deze omvang, in de huidige tijd, mogelijk is als je een enthousiast, creatief en toegewijd team bent.

Volgende event: DriveUThrough

Elk studentenjaar is onvergetelijk op onze prachtige campus. Om op een veilige, Covid-proof manier een glimp op te vangen van de campus, de gebouwen en alle faciliteiten, kunnen toekomstige studenten op 20, 21, 27 en 28 maart deelnemen aan de DriveUThrough om de hoogtepunten van de campus met behulp van hun eigen auto te verkennen.