Online Open Dagen, maart 2021

Het is bijna tijd voor de Online Open Dagen! De Master Online Open Dag vindt plaats op donderdag 11 maart, gevolgd door de Bachelor Online Open Dagen op vrijdag 12 en zaterdag 13 maart.

Bijna 8.000 geregistreerde bezoekers volgen dit virtuele event om hun droomopleiding te vinden. Heb je een broer, zus, neef, buurjongen, teamgenoot of vriendin in 5 of 6 vwo die nog niet precies weet wat hij of zij wil gaan studeren? Of ken je een bachelorstudent die twijfelt om door te studnren naar het hbo? Tip ze dan op de aankomende Online Open Dagen van de Universiteit Twente. Vanaf hun mobiele telefoon, tablet of laptop kunnen ze live kennis maken met onze boeiende opleidingen, mooie campus, en enthousiaste studenten.

Mocht jij overigens twijfelen over je masterkeuze, schrijf je dan ook in voor de Master Open Dag via de website. Na je registratie ontvangt je een link om je eigen programma te customizen.