HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWeeralarm voor maandag 15 februari: KNMI kondigt code rood af

Weeralarm voor maandag 15 februari: KNMI kondigt code rood af

Het KNMI heeft voor morgen, 15 februari, voor het hele land code rood afgekondigd vanwege gladheid en ijzel. Onderwijsactiviteiten die voor 13 uur op de campus gepland staan, uitgezonderd tentamens, gaan niet door. De gebouwen van de universiteit blijven open.

Houd er rekening mee dat er mogelijk sprake kan zijn van overmacht bij de mensen van het gebouwbeheer die de panden moeten openen, waardoor gebouwen mogelijk pas later kunnen worden geopend. Natuurlijk zitten we al in de situatie waarin we grotendeels thuis studeren en werken.

De universiteit adviseert medewerkers en studenten nog nadrukkelijker om morgen alleen naar de campus te komen als het strikt noodzakelijk is en om de verschillende universitaire informatiekanalen (website & social media) in de gaten te houden.

Code rood

Het KNMI kondigt het weeralarm ‘code rood’ af bij extreme weersomstandigheden die het openbare leven dreigen te ontwrichten en/of voor levensgevaarlijke situaties kunnen zorgen.