UT Writing Centre open tijdens de zomer

Tijdens de zomermaanden is ons team online beschikbaar voor individuele schrijfondersteuning. We bieden alle studenten kosteloze hulp bij iedere academische tekst, ongeacht waar je je in het schrijfproces bevindt. Hulp nodig bij het helder maken van de rode draad? Wil je bespreken hoe je een alinea structureert? Weet je niet zeker hoe je je grammatica kunt verbeteren? Wij staan voor je klaar. Schrijfsupport is beschikbaar in zowel het Engels als in het Nederlands.

Meld je hier aan voor een schrijfsessie

Scriptie Boost

Het UT Skills Lab en het UT Writing Centre bieden op 28, 29, en 30 juli ook een online Scriptie Boost-cursus aan. Dit is een intensieve schrijfcursus die is ontworpen om BSc- en MSc-studenten, die momenteel bezig zijn met hun scriptie, te ondersteunen.

De Scriptie Boost omvat korte lessen over scriptieschrijven, tips voor het omgaan met veelvoorkomende problemen, nuttige Engelse taalbronnen, en meerdere mogelijkheden om individuele hulp te krijgen van een UT Writing Centre tutor. Of je nu hulp nodig hebt bij het schrijven of gewoon deel wilt uitmaken van een ondersteunde gemeenschap van studentenschrijvers, deze cursus is voor jou.

Dit is een Engelstalige cursus, maar studenten kunnen individuele hulp in het Nederlands krijgen.

Meld je hier aan voor Scriptie Boost