UTFaculteitenBMSNieuwsConferentie over leiderschap bij duurzame onderwijsontwikkeling

Conferentie over leiderschap bij duurzame onderwijsontwikkeling

Op donderdag 11 november organiseert ELAN in samenwerking met Pro-U een conferentie over leiderschap tijdens duurzame onderwijsontwikkelingen. Omdat steeds meer scholen werken aan onderwijsverbetering via Professionele Leergemeenschappen (PLGs) zoals datateams en lesson-studyteams is dit een heel actueel thema. Duurzaam werken aan onderwijsverbetering met PLGs is echter een uitdaging. Schoolleiderschap speelt in deze een belangrijke rol. Hierbij gaat het niet alleen om de eindverantwoordelijke schoolleider, maar ook om alle (informele) leiders zoals teamleiders, sectievoorzitters en teacher leaders.

De grote vraag is hoe leiderschap deze duurzaamheid concreet kan bevorderen en daar wordt tijdens deze conferentie uitgebreid aandacht aan besteed.

• Collega’s van de UT mogen deze conferentie gratis bijwonen, er zijn nog een aantal plekken beschikbaar.

Meer informatie over de conferentie Leiderschap vind je via deze website.