UTFaculteitenBMSNieuwsExtra ondersteuning bij Nederlandse onderzoekssubsidies

Extra ondersteuning bij Nederlandse onderzoekssubsidies

Het Grants Office heeft uitbreiding gekregen met twee nieuwe medewerkers. Het Grants Office valt onder de afdeling Strategic Business Development (SBD) en ondersteunt onderzoekers, faculteiten en instituten in de verschillende stadia van financieringsaanvragen.

Deze zomer zijn Noortje van de Knaap en Sanne de Wit toegevoegd aan het team dat zich vooral zal richten op het Nederlandse financieringslandschap. Hun komst geeft de mogelijkheid om extra ondersteuning te bieden aan onderzoekers die een Nederlandse beurs willen aanvragen.

Even voorstellen

Noortje van der Knaap heeft bij de Nederlandse organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) gewerkt, waar ze het subsidieproces van binnenuit heeft meegemaakt. Sanne de Wit heeft een PhD van de Universiteit Twente en coördineert nu de ondersteuning voor de NWO Veni Vernieuwingsimpuls. Samen zullen ze met Arend Zomer op alle Nederlandse subsidies ondersteuning bieden. Benader ons voor ondersteuning op maat bij je aanvraag.

Wat is jouw onderzoeksidee?

Het team van de Grants Office is actief binnen de gehele UT. Wij bieden hulp in iedere fase ter voorbereiding van het indienen van je Nederlandse of Europese subsidieaanvraag. Kom langs om het juiste financieringsinstrument voor jouw onderzoek te vinden, een snelle vraag te stellen, je onderzoeksidee te bespreken, of om je aanvraag samen door te nemen. Ook bieden wij verschillende trainingstrajecten gericht op kandidaten van de persoonlijke beurzen van het NWO of de EU. Bij een toegekende consortiumaanvraag bestaat de mogelijkheid voor verdere ondersteuning voor het project management.

Op de hoogte blijven?

Blijf op de hoogte van cursussen, deadlines en ontwikkelingen met betrekking tot subsidies door je te abonneren op het onderwerp “Onderzoekssubsidies” in je medewerkersportal. Je ontvangt de relevante informatie over subsidies en trainingen dan automatisch in je inbox.