UTAlumni NetwerkNieuwsUT Young Alumni Netwerk organiseert eerste workshop elevator pitching

UT Young Alumni Netwerk organiseert eerste workshop elevator pitching

Wist je dat je maar één kans hebt om een eerste indruk te maken? Maar dat je deze eerste indruk wel goed kan voorbereiden? Het was een van de openingen en belangrijkste lessen tijdens de workshop elevator pitch van het Young Alumni Network. Op woensdag 29 november oefenden 25 jonge alumni in het sfeervolle Davo Bieren in Deventer hun elevator pitch. Met de vijf tips die de deelnemers van Toastmasters’ trainers Patrick en Timo meekregen werd er volop gepitched, geluisterd en feedback gegeven. Het motto van de avond was namelijk ‘leren door te doen’. Veel verschillende onderwerpen passeerden de revue tijdens de pitches: een zogeheten kantoorhond, een Segway toer door Deventer, thuis bier brouwen en het verschil tussen een Hollander en een Nederlander.

Na het pitchen vertelden de enthousiaste eigenaren van de Davo Bierbrouwerij over drie verschillende zelf gebrouwen bieren. Uiteraard werden deze bieren vakkundig geproefd en beoordeeld door de deelnemers.

Wil jij ook eens een evenement van het Young Alumni Netwerk bijwonen? Houd dan onze site in de gaten en word lid van de LinkedIn groep van het YAN!