UTAlumni NetwerkAgendaKom naar de Alumni Talks op 1 oktober!

Kom naar de Alumni Talks op 1 oktober!

Het sfeervolle Amphitheater in de Vrijhof is vrijdag 1 oktober vanaf 14.30 uur wederom de locatie voor de vierde editie van ons jaarlijkse event voor álle UT-alumni: ‘Alumni Talks’. Of je nu een rechtgeaarde techneut of maatschappijwetenschapper bent, wij presenteren onder de noemer ‘See the future!’ drie inspirerende ‘Talks’ die jou aan het denken zetten. Food for thought! Ben jij er ook bij?

Sprekers

Jonathan Bennink - Lead Designer bij LEGO Creative Play Lab -, Peter Riezebos  kunstenaar, Schrijver en wetenschapper - en Rutger Rienks - Vice-President Development bij KPN Internet-of-Things zullen hun visie op de toekomst geven. Zodat jij na afloop kunt zeggen: “I have seen the future!”.

Aanmelden

Dit evenement wil je niet missen, dus meld je hier snel aan! Meer informatie is te vinden op de website van de Alumni Talks

Datum:                        vrijdag 1 oktober 2021
Tijd:                             14.30 uur
Locatie:                       Foyer Vrijhof, campus UT
Prijs:                            € 15,= (incl.: toegang tot de Alumni Talks, koffie & thee en de borrel in Vestingbar).

14.30 -  15.00             Ontvangst met koffie en thee
15.00 -  17.30             Alumni Talks ‘See the Future!’
17.30  -  einde            Borrel in de Vestingbar

De voertaal is Nederlands.

Corona

Onder de nieuwe Corona-richtlijnen kunnen we zowel in de Vrijhof als in de Vestingbar volledig open, op maximale capaciteit, zonder anderhalve meter en zonder mondkapjes. In de Vrijhof is geen coronatoegangsbewijs nodig. Dat geldt wel voor de borrel in de Vestingbar (want: horeca). Bij de ingang van de Vestingbar moet je een geldige code in de Corona Check App kunnen tonen.