UTAlumni NetwerkNieuwsNet uit: 4TU Carrière Special

Net uit: 4TU Carrière Special

Solliciteren in coronatijd? Ga er maar aan staan als bijna- of pas afgestudeerde. De tweede editie van de 4TU Carrière Special, voor onze ‘jongste’ alumni, staat daarom bomvol tips over hoe je dat kunt aanpakken. Verder vind je in dit nummer:

• Alumni Ives van Hoorne en Bas Buursma over hun razend populaire start-up Code Sandbox, een online ontwikkelomgeving voor programmeurs met wereldwijd meer dan een miljoen gebruikers
  • Veel informatie over ‘het nieuwe werken’, onder andere praktische adviezen voor digitaal solliciteren
  • Alumnus Jason van Eunen over de VR speeltuin waardoor zieke kinderen toch kunnen buitenspelen
  • Diverse interviews met alumni over hun bedrijf en baan

Lees het magazine nu online.

De 4TU Carrière Special is verstuurd naar de laatste 3000 afgestudeerden. Ben je recent afgestudeerd, maar heb je het magazine niet ontvangen? Geef dan nu jouw contactgegevens door via onze website.