UTAlumni NetwerkAgendaYAN - Masterclass Entrepreneurial Competences

YAN - Masterclass Entrepreneurial Competences

Door het daverende succes van de webinar met Golden Egg Check afgelopen jaar, waarin meer dan 100 mensen meededen, organiseert het Young Alumni Network dit jaar een Masterclass Entrepreneurial Competences. Deze masterclass is voor iedereen met ondernemende ambities, of dat nu in een eigen bedrijf of binnen een grotere organisatie is. Gedurende een hele middag zullen verschillende professoren van de UT, KU Leuven en Flanders Business School hun kennis delen in verschillende lezingen. Deze lezingen worden afgewisseld met zogenaamde “breakout sessions”, waarin je in een kleinere groep kunt focussen op welke eigenschappen nodig zijn als ondernemer en hoe je die in jezelf en anderen kunt ontdekken. Hierbij staat ook een quick scan van je eigen ondernemende kwaliteiten op het programma.

Het volledige programma vind je onderaan deze pagina. En het beste van alles is toch wel dat deze gehele middag voor de young alumni gratis is!

Deze masterclass is in samenwerking met het Professional Learning & Development Centre van de UT, welke jaarlijks de Entrepreneurial MBA en het Panther Programme vanuit de UT organiseert. Voorafgaand aan de masterclass zal er een informatiesessie gehouden worden over de Entrepreneurial MBA, voor iedereen die daar meer informatie over wil.

Geïnteresseerd? Meld je dan aan via dit formulier!

Wanneer: 30 april, van 14:00 tot 18:00 uur
Waar: Online
Voertaal: Engels
Maximum capaciteit: 50 deelnemers*

*Deze masterclass is mogelijk gemaakt als marketing evenement voor de Entrepreneurial MBA. Als er meer aanmeldingen zijn dan we capaciteit hebben moeten we helaas een selectie maken. Details zullen volgen als we dit punt bereiken.

Het programma (in het Engels):

2 PM Welcome by YAN + introduction to Quick Scan ‘Entrepreneurial Competences’.
By Petra de Weerd-Nederhof (UT & PLD) & Kris van der Velpen (KU Leuven)

2:15 PM Experience story: ‘Entrepreneurial Story as founder of Clear Flight Solutions and beyond’
By Nico Nijenhuis (NovelT, Clearflight Solutions, Space53)

3 PM Break & break out rooms: ‘Discover your own Entrepreneurial Competences’. Ability to discuss quick scan scores with Panther coaches & teachers.
With Kris Van der Velpen, Nico Nijenhuis, Petra de Weerd-Nederhof, Marc Sandelowsky (NovelT & Space53) Yvonne Kirkels (Fontys University of Applied Sciences)

3:30 PM Prof Lecture: ‘Competences for Successful Entrepreneurship’.
By Bart Van Looy (KU Leuven)

4:30 PM Break & break out rooms: ‘Meet the alumni’. Pitches & challenges by the European Panther acceleration program alumni.
With CoinversableInstitute of the FutureU-SentricWhisper, Aida & Encytos

5:15 PM Wrap up, reflection & closing. Possibility for Q&A Panther and Entrepreneurial MBA.
By Petra de Weerd-Nederhof, Bart Van Looy and YAN