UTAlumni NetwerkAgendaS.G. Daedalus alumnidag

S.G. Daedalus alumnidag

Ben je alumnus van Industrieel Ontwerpen? Dan ben je uitgenodigd voor de alumni-activiteit van S.G. Daedalus. Dit zal plaatsvinden op 30 oktober

De dag zal beginnen met een kopje koffie of thee om 11:00 uur. Daarna begint de activiteit: een kort praatje inclusief lunch en daarna zal er samen iets cools gebouwd worden. De dag wordt afgesloten met een borrel en avondeten!

Alle activiteiten zullen plaatsvinden op de campus. De activiteit zal rond de €25,- kosten waarbij lunch, avondeten en een borrel inbegrepen zijn. Instructies over hoe je dit bedrag kunt betalen volgen later na inschrijving.

Wil je ook deelnemen aan deze alumni-activiteit? Vul dan dit formulier in!

Als er nog vragen zijn met betrekking tot deze activiteit kun je mailen naar secretary@daedalus.utwente.nl

Door het coronavirus kan het mogelijk zijn dat dit evenement niet door kan gaan. Als dit het geval is, zal de activiteit verschoven worden naar een ander moment.