UTAlumni NetwerkAgendaTechMed Series: Prototyping en productie van medische hulpmiddelen - sessie 6 van 8 - GEANNULEERD

Dit event IS AFGELAST IN OVEREENSTEMMING MET DE RICHTLIJNEN VAN DE RIJKSOVERHEID

---------------------------------------------------------------------------------------

SESSIE 6: Prototyping en productie van medische hulpmiddelen

Wat zijn alle stappen om rekening mee te houden wanneer u op het punt staat een prototype van een medisch hulpmiddel te maken? Wat is het doel van prototyping en wat zijn de voorwaarden voor een prototype? Kun je een prototype gebruiken voor een klinische evaluatie? Wat ga je doen als er wijzigingen in het prototype worden aangebracht? Geldige vragen wanneer u begint met prototypen en medische hulpmiddelen produceert.

Tijdens deze sessie leert u hoe u een prototyping- en productieproces voor medische hulpmiddelen kunt opzetten, op basis van uw eigen case. Je gaat samen met andere aanwezigen het productieproces opzetten, met de nadruk op de eisen van ISO13485: 2016 en de MDR. We zullen dieper ingaan op de keuze van de beste productiepartner en de beschikbare faciliteiten om een eerste prototype te bouwen.

WAAR & WANNEER

• Datum nog niet bekend
  • 16.00 - 20.00 (registratie vanaf 15.45; borrel na 20.00)
  • Entree: € 30,- (incl btw) per persoon