HomeOnderwijsStudiekeuzekalenderOnline meet-up met een student

Online meet-up met een student

Plan een online meet-up met een student!

Plan een online meet-up met een student van de opleiding die je interesseert. Stel al je vragen!

Welke vakken ga ik volgen, wat is de studielast en kan ik de studie goed combineren met mijn hobby's? En hoe is het om als hbo-student over te stappen naar een universitaire opleiding? Een online meet-up met een student is een geweldige manier om ervaringen uit te wisselen over de studie die je interesseert. Maar ook over het studentenleven op de campus en de stad Enschede. Vraag maar raak!

Vragen over toelatingseisen?

Je kunt contact opnemen met Student Services als je vragen hebt over de toelatingseisen van een bepaalde opleiding. Wil je weten hoe een student die studie ervaart? Plan dan een online meet-up in!

Hoe regel je een online meet-up?

Je schrijft je in via het formulier hieronder. Kies de opleiding waar je interesse in hebt en een datum die je het beste uitkomt. Geef ook aan via welk platform je wilt videobellen, bijvoorbeeld Skype, Teams of Discord. Zodra je je inschrijving via onze mail hebt bevestigd, neemt onze student contact met je op om een online meet-up te plannen.

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: