In Memoriam: Taina Katarina Shaw

Met droefheid melden wij het overlijden van Taina Shaw, die op 1 juni 2023, op 19-jarige leeftijd is overleden.

Taina Shaw was een eerstejaars Technische Informatica-student die in september 2022 begon aan haar studie aan de Universiteit Twente.

Ze werkte actief samen met andere Technische Informatica-studenten in projectgroepen binnen verschillende modules. Haar klasgenoten en docenten waardeerden haar bijdragen aan discussies en projectwerk.

Taina zal zeer gemist worden. Ons medeleven gaat uit naar haar familie, vrienden, medewerkers en huisgenoten. We wensen iedereen veel kracht, liefde en moed toe bij het verwerken van dit verlies.

In ZI1016 in het Zilverling gebouw is er deze week gelegenheid om je medeleven te betuigen aan Taina's familie en vrienden.

Studenten die hulp nodig hebben of behoefte hebben om te praten, kunnen contact opnemen met de studieadviseur op (studyadviser-tcs@utwente.nl) of de studentenpsycholoog (https://www.utwente.nl/en/ces/sacc/).

Medewerkers kunnen contact opnemen met HR om hen door te verwijzen naar bedrijfsartsen en psychologen.

Namens,

Faculteitsbestuur EEMCS
Joost Kok (decaan), Arend Rensink (vice-decaan onderwijs),
Peter Veltink (vicedecaan Onderzoek), Stephan Maathuis (algemeen directeur)