HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenDuurzaamheidstentoonstelling nu te zien in de Waaier

Duurzaamheidstentoonstelling nu te zien in de Waaier

Wil je weten wat de UT doet om een duurzame organisatie te worden? Bekijk dan de nieuwe tentoonstelling over Sustainability! Tijdens het Open Huis van de UT op 3 juni maakte deze nieuwe tentoonstelling met succes haar debuut in het Langezijds gebouw. De tentoonstelling is gemaakt door het SEE-programma en geeft uitleg over UT-initiatieven op het gebied van duurzaamheid. De komende tijd vind je de tentoonstelling op verschillende plekken op de campus, te beginnen bij de ingang van de Waaier.

De tentoonstelling bestaat uit 9 banners die elk een ander thema laten zien waar de UT zich op richt, zoals gebouwen, energie en eten&drinken. Zo kun je per thema zien wat de UT doet om onze doelen te bereiken. Ontdek bijvoorbeeld hoe de treinkaart duurzaam reizen bevordert en hoe een species management plan de biodiversiteit op de campus kan helpen bevorderen. De tentoonstelling is te zien in de Waaier tot de zomervakantie begint.

Heb je feedback of vragen over de tentoonstelling, of duurzaamheid op de UT in het algemeen? Stuur dan een e-mail naar sustainability@utwente.nl

Wil je meer weten over duurzaamheid op de UT? Kijk dan op de duurzaamheidswebsite!
utwente.nl/duurzaamheid