HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenKom jij in aanmerking voor de eHealth voucher 2022?

Kom jij in aanmerking voor de eHealth voucher 2022?

Ben jij student, promovendus of young alumnus en heb jij een innovatief idee voor een eHealth-oplossing? Dien dan nu je idee of prototype in en wie weet win jij dit najaar de Niersfonds eHealth Voucher 2022 van € 5.000.

Doel van de eHealth Voucher is om nieuwe ideeën voor innovatieve eHealth-oplossingen te stimuleren. De winnaar dient het bedrag te gebruiken als ‘seed money’ om het winnende idee verder te ontwikkelen. De vakgroep Biomedical Signals and Systems (BSS) zal het ontwikkelingsproces tevens ondersteunen met uren, materialen en werkruimte. Misschien wordt jouw idee in het DesignLab tot een prototype uitgewerkt of wordt jouw prototype onder begeleiding van een onderzoeker geëvalueerd en getest!

Wil jij die eHealth Voucher winnen?

Ben je ervan overtuigd dat jouw eHealth-oplossing het verschil gaat maken? Overtuig dan ook de jury! Stuur je voorstel vóór 5 september 2022 in, voorzien van een uitgebreide toelichting.

Meer informatie vind je op de website van het UFonds.

Niersfonds

Mr. J.L.M. Niers was Commissaris van de Koningin (CdK) van 15 mei 1972 tot 1 juli 1988. Deze geboren en getogen Tukker was leraar en advocaat in Hengelo en politiek actief als KVP/CDA raadslid, statenlid en senator. Hij was de eerste gedeputeerde die in zijn eigen provincie Commissaris van de Koningin werd. Op zijn verzoek werd bij zijn afscheid als CdK een fonds ingesteld ter financiering van de bijzondere leerstoel Neuromusculaire Bewegingssturing aan de Universiteit Twente. Deze leerstoel werd opgezet in samenwerking met revalidatiecentrum Het Roessingh in Enschede en ondergebracht bij het Universiteitsfonds Twente. Het Niersfonds heeft in 2021 besloten de jaarlijkse bijdrage aan de leerstoel om te zetten in een jaarlijks uit te reiken e eHealth Voucher.