Doe mee aan de social rides op 19 mei

Geef jij niet alleen om je eigen welzijn, maar ook om dat van anderen? Doe dan mee met de social ride die het UT Tour for Life-team op donderdag 19 mei organiseert! 100% van je inschrijfgeld gaat naar de Daniel den Hoed Stichting en wordt gebruikt om onderzoek te ondersteunen om het welzijn van kankerpatiënten te verbeteren.

Datum: donderdag 19 mei
Tijdstip: 13.00-15.00
Verzamelen: tussen 12.30-13.00
Locatie: The Box complex

Wij bieden drie Social Rides aan door de mooie regio Twente:

• Gewone fietstocht (20-25km)
  • Mountainbiketocht (35-40km)
  • Racefietstocht (50km)

Bijdrage voor studenten: €7,50
Bijdrage voor niet-studenten: €10,00

Je kunt je inschrijven en zelf of met familie en vrienden meedoen. Wij bieden een fijne fysieke ervaring, een mooie route en een gezonde snack. Breng je fiets en je glimlach mee en verbeter je eigen welzijn en dat van vele anderen.

• Ga naar de website van Sports and Culture.
  • Log in met je studenten- of medewerkersaccount, ga naar 'rooster', filter op 'welzijnsactiviteiten' en selecteer de juiste datum (donderdag 19 mei).
  • Selecteer de juiste Ride (racefiets/mountainbike/reguliere fiets) en doorloop het betalingsproces.

Wil je iemand introduceren? Dat kan door iemand uit te nodigen in het formulier, en de contactgegevens van je introducé(s) in te vullen. U betaalt dan voor uzelf en uw introducé(s).

Een paar dagen voor het evenement ontvangt u de laatste belangrijke informatie van de organisatie, zodat u goed voorbereid op pad kunt gaan!

Volg ons op: www.utwente.nl/nl/tourforlife

Well-being weeks

Benieuwd wat u nog meer kunt doen tijdens de well-being weeks? Kijk op www.utwente.nl/wellbeingweeks voor alle activiteiten waar je van 9 mei tot en met 3 juni aan mee kunt doen.