HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenSchuif aan bij de talkshow over Erkennen en Waarderen

Schuif aan bij de talkshow over Erkennen en Waarderen

Beste collega,

Met veel plezier organiseren wij op 31 mei 2022 de Recognition & Rewards talkshow. Vorig jaar hebben we het evenement helaas twee keer moeten uitstellen, maar nu is het gelukkig weer mogelijk om jullie weer te ontmoeten tijdens onze talk show in een dynamische sfeer waarin het thema Erkennen en Waarderen vanuit verschillende invalshoeken belicht wordt.

In het afgelopen jaar heeft onze Shaping Expert Group Individuals & Teams rondetafelgesprekken georganiseerd over erkennen en waarderen. Hieruit is veel informatie over de huidige situatie gedestilleerd, wat al geleid heeft tot ideeën voor nieuw beleid, bijvoorbeeld over talentmanagement en een nieuwe vorm van jaargesprekken.

We willen graag een stap verder gaan, en verdere ideeën opdoen over de gewenste situatie, en hoe die te bereiken. Welke concrete acties zijn nodig en welke obstakels staan ons in de weg?

UITNODIGING

Daarom organiseren we een UT-breed event voor UT-medewerkers & studenten, waarvoor we jullie van harte uitnodigen op:

Dinsdag 31 mei van 14.00-16.30 uur in de Technohal; TL3138.

TALKSHOW

Het event heeft de vorm van een 'talkshow' waarin we verschillende stellingen zullen presenteren. Deze liggen bijvoorbeeld op het gebied van: het effect van Erkennen en Waarderen voor de positie van de UT in rankings, het beoordelen van individuele en teaminzet, vrije curriculum ruimte voor studenten voor hun persoonlijke ontwikkeling.

Vervolgens wordt een groep uitgedaagd om die stelling te verdedigen, een andere groep - om ertegen te argumenteren, terwijl de derde groep ook wordt uitgedaagd om uit de discussie adviezen te halen voor concrete praktijken op de UT. We hopen verschillende stemmen te horen. De rollen zullen rouleren, zodat iedereen die meedoet op een gegeven moment een van de genoemde rollen zal krijgen.

Een hele uitdaging, maar we hebben er alle vertrouwen in dat het evenement, dat deskundig geleid zal worden door Roderick van Grieken van het Nederlands Debat Instituut, een succes kan worden. De voertaal is Engels.

AANMELDEN

Wil je meedoen en je stem laten horen? Meld je dan snel aan via onderstaande link.

We hebben plek voor zo'n 90 mensen uit onze gemeenschap.

We hopen je daar te zien en samen met ons de toekomst van de UT vorm te geven!

Namens de Shaping Expert Group Individuals and Teams,
Jennifer Herek en Tanya Bondarouk