HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenEU-commissaris opent ECIU Extended Reality Campus

EU-commissaris opent ECIU Extended Reality Campus

EU-commissaris, Mariya Gabriel, opende maandag 20 september de ECIU-campus Extended Reality (XR).  De opening werd gestreamd op YouTube. ‘Het is een prachtig voorbeeld van wat we kunnen bereiken als we onze middelen bundelen’, zei commissaris Gabriel over het initiatief.

Via de XR-Campus hebben zogeheten learners een omgeving om verder te leren en hebben mensen interactie met elkaar, zelfs op afstand. ‘Door de virtuele omgeving is de ECIU University in staat om learners – zowel studenten als life long learners – een omgeving te bieden waar ze kunnen blijven leren’, zei Gabriel.

Check the openings words here.