Notebookproject 2021 - 2022

Voor elke student van de Universiteit Twente is een notebook tegenwoordig bijna onmisbaar. Je hebt een notebook nodig om met anderen te communiceren, informatie te verzamelen, berekeningen en tekeningen te maken, simulaties uit te voeren en zelfs om examens af te leggen.

Voor studenten van de Universiteit Twente is dit al jaren een bekend fenomeen. Studenten van alle UT-opleidingen gebruiken hun eigen notebook voor hun onderwijs en maken daarbij gebruik van de diensten van het Notebook Service Centre. Van UT-studenten wordt verwacht dat ze een notebook hebben die geschikt is voor al onze leeromgevingen. Een onderdeel van onze dienstverlening is het jaarlijkse Notebook Project.

In dit project selecteren we notebooks (Mobiel workstation / Ultrabook / MacBook Pro 16 Inch) waarvan we kunnen garanderen dat ze voldoen aan de eisen van de UT. Bijkomende voordelen: scherpe prijs en uitstekende service door het Notebook Service Centre.

De Apple Macbook Air en Macbook Pro 13 Inch kunnen voor een gereduceerde prijs worden gekocht via ons Notebook Project, maar worden niet aanbevolen voor gebruik aan onze opleidingen.

De nieuwe standaard notebooks voor het komende studiejaar zijn geselecteerd. Dit jaar is de keuze gevallen op notebooks van het merk:

Lenovo

UT studenten en medewerkers (privé gebruik) kunnen bij een eventuele aanschaf kiezen uit 2 modellen.

Meer informatie hierover is te vinden op de website (English) van het Notebook Service Centre.