HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenTOPFIT Citizenlab zoekt een communicatiemedewerker

TOPFIT Citizenlab zoekt een communicatiemedewerker UT Flex klus

Het TOPFIT Citizenlab is een driejarige onderzoeks- en innovatieprogramma met als uiteindelijk doel een duurzaam Citizenlab op te richten voor zorg, welzijn, gezondheid en technologie.

Binnen het TOPFIT Citizenlab werken burgers, zorgprofessionals en bedrijven samen met wetenschappers aan het ontwikkelen en inzetten van technologische innovaties voor zorg en welzijn, want door in samenwerking interventies te ontwerpen en onderzoek te doen, is de kans groter dat de ontwikkelde oplossingen passen bij de mensen en omstandigheden waarvoor ze bedoeld zijn.

Ter ondersteuning van onze communicatieadviseur zijn wij op zoek naar een studentassistent met interesse in (wetenschaps)communicatie en social media.

Interesse: kijk op UT Flex, klusnummer 102800345