Voel jij je thuis bij de UT?

Zoals je waarschijnlijk weet, is inclusie – je gezien, gehoord en gewaardeerd voelen – een belangrijk speerpunt van onze universiteit. De SEG Inclusion organiseert daarom een serie ronde-tafelgesprekken waarin jij je verhaal kunt doen. Voel jij je – als medewerker of student – thuis bij de UT? Wanneer heb jij het gevoel dat jij erbij hoort en dat jij en dat wat je doet gezien, gehoord en gewaardeerd wordt? De SEG Inclusion is op zoek naar jouw verhaal, jouw ervaringen en jouw perspectief. Want samen maken we impact en zorgen we voor verbondenheid.

De kracht van verhalen delen

De ronde-tafelgesprekken starten begin december en gaan over alles wat te maken heeft met erbij horen. Tijdens deze gesprekken geven we extra aandacht aan drie onderwerpen:

• Seksuele oriëntatie, genderidentiteit en genderexpressie
  • Etniciteit, ras en religie
  • Uitsluiting en discriminatie gerelateerd aan de coronapandemie

Wij nodigen iedereen uit om deel te nemen, het maakt dus niet uit in welke rol of functie je verbonden bent aan de UT. Je kunt jouw verhaal delen in een veilige omgeving, met deskundige moderators die ervaring of veel affiniteit hebben met de onderwerpen die tijdens de gesprekken aan bod komen. Alles wat jij vertelt, wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld.

Aanmelden en meer informatie

Wil jij je inschrijven voor een sessie in december, januari of februari? Vul dan het aanmeldformulier in en je krijgt zo snel mogelijk meer informatie. Als je deel wilt nemen aan meerdere sessies, omdat je bijvoorbeeld geïnteresseerd bent in beide onderwerpen, dan kan dat. Meld je dan meerdere keren aan. Ben je op zoek naar meer informatie? Kijk dan eens op de website van de SEG Inclusion of neem contact met ons op via seg-inclusion@utwente.nl.

Ronde-tafelgesprekken en de coronamaatregelen

De ronde-tafelgesprekken vinden plaats op de campus, omdat wij zo een veilige omgeving met – en voor – elkaar kunnen creëren. Aan elk gesprek kunnen maximaal acht personen (inclusief twee moderators) deelnemen en we zorgen ervoor dat de coronamaatregelen die dan gelden worden nageleefd.