UnBEATable Battle: 11 acts gaan strijden

15 oktober, Agora op Vrijhof, 19u: 11 acts gaan strijden voor een plek op mainstage tijdens festival UnBEATable  op 12 november. Er zijn nog twee plekken vrij in de line-up en jij kunt hen helpen een plek te veroveren!

De volgende artiesten gaan strijden voor een plek op het hoofdpodium:

• Altera Amnis (DJ)
  • Axel Black & White (DJ)
  • DJ Kwakman
  • DJ NOX
  • Geen Poespas (band)
  • Pandilla Mantequilla (band)
  • She's On Mars (band)
  • SHOT (band)
  • Skreeuw (band)
  • Shruthi (zangeres)
  • Letitia (zangeres)

Meer informatie over de deelnemers lees je op deze website.

De jury en de host van de battle

De battle vindt plaats op 15 oktober. Je kunt live erbij zijn in de Agora (Vrijhof) of live vanuit huis volgen via utwente.live. Er zijn twee kansen op een plek: een stem van het publiek of met een stem van onze jury: Eleanne Haalstra (violiste en UT-studente), Marcella Claase (voormalig zangeres bij student UT-band Ciska de Rat en projectmanager bij LISA) en JoeL Purkess (drummer en drumleraar). De avond wordt gepresenteerd door Jasper van der Kolk (Event coördinator UT). Tijdens de pauzes word je vermaakt met stand up comedy van Minkush Kashal en Arnold Heijmer.

Steun je favoriet!

Als je erbij wilt zijn in de Agora, meld je dan aan. Als je online mee wilt doen, hoef je je niet te registreren. Ga op 15 oktober naar utwente.live en kijk en stem mee vanuit huis. Meer informatie en registeren? Ga naar de website van UnBEATable Bands.

Over festival UnBEATable: een briljante avond voor studenten en medewerkers

Eén ding is zeker: we zijn sterk als individuen, maar samen zijn we UnBEATable! We zien je graag op ons briljante festival exclusief voor studenten en medewerkers met lekker eten, drinken, muziek en ons allemaal samen in verbinding. UnBEATable vindt plaats op de campus op 12 november vanaf 17u. Koop je ticket op de UnBEATable website.