Het UT Writing Centre is op zoek naar jou!

We zijn op zoek naar nieuwe peer tutors om het UT Writing Centre team te versterken.

Wat is een peer tutor?

Peer tutors zijn huidige BSc- en MSc-studenten die geïnteresseerd zijn in het helpen van andere studenten met hun academische schrijfvaardigheden. Tutors werken één-op-één met studenten tijdens wekelijkse drop-in uren. Ze helpen studenten van alle onderzoeksgebieden tijdens alle stadia van het schrijfproces.

Wat verwachten we van je?

Om een peer tutor te worden, moet je sterke communicatieve vaardigheden hebben in het Engels en ervaring hebben met academisch schrijven op universitair niveau. Deze functie is alleen beschikbaar voor studenten die niet zullen afstuderen binnen één jaar na de datum van aanwerving.

Interesse?

Als je interesse hebt om een peer tutor te worden voor het UT Writing Centre, stuur dan je sollicitatiebrief en CV vóór 23 juli naar writingcentre@utwente.nl.