HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenGoodhabitz; Meer dan 100 online trainingen voor jou

Goodhabitz; Meer dan 100 online trainingen voor jou

Dit zijn bijzondere tijden. Zat je eerst nog  volop in de studiebanken, volg je nu je lessen vanaf je eigen bank. Sociale contacten met medestudenten en familie is in veel gevallen minder en anders dan anders. Zoals we inmiddels weten zal deze thuissituatie ook voor de aankomende periode nog de realiteit zijn.

Omdat we ons kunnen voorstellen dat je soms net iets meer tijd om handen hebt en wel zin hebt om jezelf uit te dagen, biedt de UT je vanaf nu de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van GoodHabitz. Dit is een online leerplatform waarop je meer dan 100 online cursussen op allerlei gebieden vindt. Variërend van persoonlijke effectiviteit, tot Office, van Strategisch denken tot aan Sociale intelligentie.

Er zijn cursussen beschikbaar in 5 verschillende talen en de cursussen zijn opgebouwd uit filmpjes, artikelen en testvragen.

Het biedt je de mogelijkheid persoonlijke vaardigheden en skills verder te versterken. Kijk maar eens op www.goodhabitz.com/utwente en log in met je UT studentaccount. Ongetwijfeld dat er ook voor jou iets interessants tussen zit. Als je het leuk vindt!