HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenModellen (m/v) gezocht voor de Dutch Sustainable Fashion Week

Modellen (m/v) gezocht voor de Dutch Sustainable Fashion Week

Tijdens de Sustainability Week Enschede van 4 – 11 oktober, vindt de Sustainable Fashion Week plaats. In samenwerking met de Universiteit Twente organiseren wij op 10 oktober van 16:00 tot 21:00 uur  het ‘Sustain our World Festival’ op de Oude Markt. Hier draait het om duurzaamheid op het gebied van Food, Fashion, Innovation en Planet.

Wil jij shinen op de catwalk van de Sustainable Fashion Week in Enschede? Schrijf je dan in en loop voor duurzame collecties van o.a. HEMA, het Goed, WAAR, Knhus, Klof en Terre des Hommes.

Wat krijg je ervoor terug?

- Je maakt deel uit van de Nederlands grootste duurzame mode week
- Mooie vrijwilligers toevoeging op je CV
- ABO punten

Mail je naam en telefoonnumer met een foto van jezelf naar dsfw.enschede@gmail.com