Gerard Sanderinkbeurzen 2019

Ben jij dat technische toptalent waar we naar op zoek zijn? Voor komend collegejaar stelt de Stichting Gerard Sanderink weer 5 studiebeurzen ter waarde van € 10.000 beschikbaar.

Voor wie?

De Gerard Sanderink studiebeurzen zijn bestemd voor technisch toptalent van de Universiteit Twente. Studenten van alle opleidingen (bachelor, master en premaster) van de faculteiten TNW, ET, EWI en ITC en de studies Technische Bedrijfskunde (TBK) en Industrial Engineering and Management (IEM) kunnen een aanvraag indienen.

Aanvraagprocedure

Een aanvraag voor een studiebeurs kan tot 30 mei 2019 voor het tweede, derde of volgende studiejaar worden gedaan. Bij aanvraag dienen er in 3 kwartielen minimaal 45 studiepunten te zijn behaald met een gemiddeld cijfer van minimaal 7.5.

Meer informatie

Voor meer informatie over de aanvraagcriteria en de aanvraagprocedure, kijk op de website van de Stichting Gerard Sanderink. Hier kun je je ook aanmelden.

careerservices@utwente.nl
053-4892036